Fragmenten

Dinsdag, bezindag

Deze keer in de reeks ‘Mijn dagen van de week’ een spreuk die ik zag hangen in het lokaal waar ik les krijg. Eentje waar heel veel waarheid in zit…
‘Dinsdag, bezindag’ maakt deel uit van een reeks waarbij aan elke dag van de week een bijnaam wordt toegekend. Waar ik de mosterd daartoe heb gehaald lees je daarzo. Andere dagen in deze reeks via deze [link].

 

BRON foto: linkedin.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6 gedachten over “Dinsdag, bezindag

  1. wat een mooie spreuk, en wat een geweldig idee, deze reeks!! ik zag al meteen een andere en ga nog wat verderneuzen! heel inspirerend en mooi!! dankjewel!

    Like

    1. Leuk dat je je hierin ook kan vinden, Barbara en dat het inspirerend werkt voor jou. Ik hou al m’n hele leven van mooie quotes, veelzeggende one-liners… Met de blog heb ik er nu ook een klankbord voor gevonden… en gelijkgestemden 🙂 🙂

      Geliked door 1 persoon

      1. idd! ik heb een pinterest bord waar ik ze wat probeer bij te houden, maar vaak lees je ze ook ergens en dan vergeet ik het wel… je blog is idd een heel leuk klankbord daarvoor!

        Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.